Complete zorg voor uw systemen

Werplekbeheer

Uit onderzoek blijk dat de Nederlandse werknemer gemiddeld 7.6% van de tijd aan PC-gerelateerd werk verliest door slecht functionerende ICT en gebrekkige digitale vaardigheden. Remote systeembeheer van Encaps voorkomt irritatie en helpt om productiviteitsverlies door haperende computers, vastlopende applicaties of verlies van gegevens terug te dringen. Wij zorgen voor uw hard- en software, zodat u ongehinderd voor uw business kunt zorgen.

Preventief beheer werkstations

  • Onderhoud Windows Operating System
  • Onderhoud Microsoft Office Applicaties
  • Bewaking resources zoals CPU, geheugen en harddisk ruimte/conditie
  • Bewaking applicaties
  • Automatische harddisk optimalisatie

Serverbeheer

Geen service zonder servers. Daarom bewaken wij 24×7 uw servers, zodat bedrijfskritische applicaties zonder haperen beschikbaar zijn. Goed geregeld gebruikersmanagement zorgt daarbij dat uw data en systemen veilig zijn, onder andere door beperkte gebruikersrechten. Applicaties worden gecontroleerd en conform afspraken geïnstalleerd, terwijl toegang tot gegevens geautoriseerd plaatsvindt.

Preventief beheer Windows server(vanaf Windows 2003 Server)

  • Onderhoud Windows Operating System: updates/patches/service packs
  • Service Level Agreements
  • Bewaking vitale services en benodigde acties
  • 24/7 bewaking resources: CPU, geheugen, harddisks, RAID
  • Inventarisatie hard- en software en overzichten licenties
  • Maandelijkse rapportage uitgevoerde taken en systeemconditie

Hardware ondersteuning

Voor een optimale netwerkomgeving is goede hardware onontbeerlijk. Wij kiezen daarom voor A-merken. Simpelweg omdat deze voordeliger uitpakken dan budgetmerken. Encaps is leverancier van werkstations en servers van HP en IBM en van Lenovo en HP laptops. Verder leveren wij onder meer producten van Synology en QNAP als Network Attached Storage devices. Ook routers, switches, modems, printers en meer, kunnen geleverd worden.

24×7 Support

Wij bieden support naar behoefte met verschillende Service Level Agreements (SLA’s) waaronder 24×7 Support. Onze Hotline is dan 24 uur per dag voor u bereikbaar.

  • SLA Brons: ondersteuning tijdens kantooruren
  • SLA Zilver: ondersteuning tot 23.00 uur op werkdagen
  • SLA Goud: ondersteuning tot 23.00 uur inclusief weekenden
  • SLA Platina: 24/7-ondersteuning

Wilt u meer weten over onze SLA’s of specifieke diensten voor uw bedrijf? Neem vandaag contact op: 020 – 4966066 of stel hier uw vraag.