PCI Compliancy: hoe voldoet u aan de hoge standaard

Encaps-PCI-Compliancy
Klanttevredenheid. Dáár draait het om in de hotelbranche. Tevreden klanten komen immers terug en daar rookt de schoorsteen van. We begrijpen daarom heel goed dat continuïteit en volledige beschikbaarheid in de hotelbranche hoog in het vaandel staan. De klant is koning. Altijd. En daar kunt u problemen met betaalkaartmaatschappijen niet bij gebruiken.

De dagelijkse praktijk

Payment Card Industry Data Security Standard: het is een hele mond vol. Deze internationale beveiligingsstandaard heeft als doel betaalkaartgegevens te beschermen, zodat misbruik en daardoor schade wordt voorkomen. PCI DSS stelt eisen aan het verwerken, doorsturen, en opslaan van kaartgegevens. U heeft er in uw dagelijkse praktijk ongetwijfeld mee te maken. Al is het het maar omdat uw hotel jaarlijks getoetst wordt, omdat u, net als alle andere bedrijven die creditcards en internationale debetpassen accepteren, moet voldoen aan het opgestelde veiligheidsvoorschrift.

Ingewikkelde materie

Het aanleveren van netwerkscans en het invullen van online vragenlijsten: het gros van de ondernemers ervaart het als ingewikkelde materie. We realiseren ons terdege dat het behoorlijke trajecten zijn. Daarom levert Encaps de extra voorzieningen die nodig zijn om het het project tot een goed einde te brengen. Op locatie en vanaf afstand monitoren, begeleiden en adviseren we u op maat. Gehackte netwerken? Gestolen klantgegevens? Reputatieschade? Onnodig. Be smart: besteed technieken en kennis die binnen het bedrijf niet of onvoldoende aanwezig zijn uit aan gespecialiseerde partijen. Richt u zich op tevreden hotelgasten dan verzorgen wij de rest.

Meer weten?

Ervaar ook ónze gastvrijheid en neem contact op met 020 496 6066 of stuur een e-mail naar info@encaps.nl Want toevallig weten wij dan weer alles van rokende schoorstenen en perfect werkende betaalsystemen.